Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Chmielecki M$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Rozkwitalska M. The positives of cross-cultural interactions in multinational companies [Електронний ресурс] / M. Rozkwitalska, M. Chmielecki, S. Przytula // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 7. - С. 382-392. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_7_47 Досліджено позитивні сторони міжкультурної комунікації всередині міжнародних корпорацій. Зазвичай у подібних дослідженнях акцент робиться на проблемах спілкування іноземців, а переваги мультикультуралізму практично не досліджуються. Доведено, що професійні контакти з представниками різних культур можуть бути корисними як для корпорацій, так і на індивідуальному рівні. Найбільш позитивні моменти від культурного різноманіття спостерігаються у таких сферах: персональний ріст; гнучкість стилів роботи; інтенсивне навчання; нові напрямки для рефлексії; особисті переваги; більш ефективна комунікація та подолання стереотипів.
| 2. |
Chmielecki M. Key drivers of Corporate Social Responsibility in Asia [Електронний ресурс] / M. Chmielecki // Economics, entrepreneurship, management. - 2014. - Vol. 1, Num. 1. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EEM_2014_1_1_6 Few years ago the concept of corporate social responsibility was not a household term in most organizations in Asia. Times are changing and now corporate social responsibility has appeared in most countries of the region. The aim of this article is to identify the main CSR drivers in Asia.
| 3. |
Chmielecki M. The use of facebook for marketing purposes among smes as a modern marketing method– research results from Poland [Електронний ресурс] / M. Chmielecki // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2014. - № 779. - С. 207-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2014_779_31 За декілька останніх років соціальні медіа трансформували підхід щодо використання маркетингу. Визначено бар'єрів, які заважають малому та середньому підприємництву використовувати Facebook для їх маркетингових цілей. Надано результати дослідження, проведеного в Лодзькому воєводстві в Польщі.
|
|
|