Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Chmielecki M$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Rozkwitalska M. 
The positives of cross-cultural interactions in multinational companies [Електронний ресурс] / M. Rozkwitalska, M. Chmielecki, S. Przytula // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 7. - С. 382-392. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_7_47
Досліджено позитивні сторони міжкультурної комунікації всередині міжнародних корпорацій. Зазвичай у подібних дослідженнях акцент робиться на проблемах спілкування іноземців, а переваги мультикультуралізму практично не досліджуються. Доведено, що професійні контакти з представниками різних культур можуть бути корисними як для корпорацій, так і на індивідуальному рівні. Найбільш позитивні моменти від культурного різноманіття спостерігаються у таких сферах: персональний ріст; гнучкість стилів роботи; інтенсивне навчання; нові напрямки для рефлексії; особисті переваги; більш ефективна комунікація та подолання стереотипів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 102.405 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Chmielecki M. 
Key drivers of Corporate Social Responsibility in Asia [Електронний ресурс] / M. Chmielecki // Economics, entrepreneurship, management. - 2014. - Vol. 1, Num. 1. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EEM_2014_1_1_6
Few years ago the concept of corporate social responsibility was not a household term in most organizations in Asia. Times are changing and now corporate social responsibility has appeared in most countries of the region. The aim of this article is to identify the main CSR drivers in Asia.
Попередній перегляд:   Завантажити - 182.341 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Chmielecki M. 
The use of facebook for marketing purposes among smes as a modern marketing method– research results from Poland [Електронний ресурс] / M. Chmielecki // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2014. - № 779. - С. 207-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2014_779_31
За декілька останніх років соціальні медіа трансформували підхід щодо використання маркетингу. Визначено бар'єрів, які заважають малому та середньому підприємництву використовувати Facebook для їх маркетингових цілей. Надано результати дослідження, проведеного в Лодзькому воєводстві в Польщі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 407.353 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського